imagesSPONSOR US

Help me to spread Faith
Help others, for the money I earn here I will use not only to spread our Christian message, but also to help others
And also help yourself

See how >>> CLICK HERE <<

Check out my blog how you only € 60 you can start your own profitable business >>>>>>> CLICK HERE <<

“Thanks”

 

Theo

DON’T FORGET THE FOLLOW TEXT TO TRANSLATE FROME DUTCH TO ENGLISH >>>HERE<<<
images-organogold-productcataloog

MIJN VOORNEMENS VOOR 2016

Waarom ik kies voor Organogold

indexcijfer1Omwille van mijn “Gezondheid”. Na een zware operatie begin 2011 had ik tal van gezondheidsklachten. Evenwel door het gebruik van Ganoderma-Lucidum, werden deze klachten steeds minder en minder en zijn ze zelfs volledig verdwenen. Zie ook andere testimonials

indexcijfer2Het financiële aspect, het is een geweldig en fair systeem om met zeer weinig investeringen toch snel een passief inkomen op te bouwen,(bekijk de video’s)

indexcijfer3MAAR…., dit zal U waarschijnlijk verbazen, ik wil er veel geld mee verdienen

indexcijfer4Maar…. Niet meer rijk van worden. Verbaasd? lees dan verder

006_vij03cijfer5Ik ben ooit rijk geweest, ik had een kast van een huis, met alle luxe en comfort, sauna voor 6 personen, yacuzi voor zes personen, kortom veel meer dan dat ik voor mezelf en mijn gezin nodig had.

indexcijfer6Maar, ik werd gegrepen door hebzucht en hoogmoed (Gelukkig gebeurt dit niet met iedereen die rijk wordt, maar mij overkwam het wel)

indexcijfer7Dit werd mijn ondergang….ik… verloor alles….mijn huis, mijn andere materiële bezittingen, maar…. het ergste van alles…..mijn gezin en mijn vrienden en ik kwam in bittere armoede terecht.

indexcijfer8Evenwel, door die armoede kwam ik in contact met andere armen en kwam pas toen tot het besef hoe zwaar het leven van een arme is en dat er op deze planeet heel veel armoede is.

indexcijfer9Daarom, gezien het razendsnelle tempo dat de inschrijvingen in mijn systeem, momenteel binnenstromen, zie ik dat ik veel meer rijkdom ga vergaren dan wat nodig is om fatsoenlijk te leven, terwijl er zoveel armen om mij heen dagelijks moeten strijden om te “overleven”

indexcijfer10Daarom…. heb ik me voorgenomen om….al wat ik meer binnenkrijg dan wat nodig is om fatsoenlijk te leven, ga investeren in projecten om anderen te helpen. Natuurlijk, mensen die er voor kiezen om op een ruimere manier te leven en wat meer te genieten van Luxe en rijkdom, het wordt hun zeker gegund. Maar voor mij zelf geeft het een beter gevoel als ik anderen kan helpen dan voor mezelf luxe en rijkdom te vergaren die ik niet nodig heb.

Bekijk hier wat ik bedoel met armoede, wordt wakker en bekijk de video’s >>>>KLIK HIER<<<

Volgende acties staan in de pijler

  1. Er was hier in Tienen een Sociaal-Restaurant,” waar financieel minder begunstigden, aan een democratische prijs toch driemaal in de week een fatsoenlijke warme maaltijd konden genieten. Door allerlei besparingen is dit evenwel afgeschaft en voor heel wat mensen is dit een onaangename opdoffer. Daarom, ga ik als eerste hier investeren om dit initiatief op een of andere manier terug nieuw leven in te blazen.
  2. “Celebrate Recovery Vlaanderen”. Dit gaat van start begin 2016. U kunt hier meer over vernemen via de menubalk
  3. “Levensfontein” U kunt hier meer over vernemen via de menubalk
  4. Wilt U dit project steunen door een paar van deze gezonde producten aan te schaffen? of nog beter ze zelf te verdelen en er dan nog een aardige stuiver aan over houden? het kan verneem HIER hoe te werk te gaan

About the Gold

“It all started with an extraordinary cup of coffee …” ORGANO began in 2008 in Richmond, B.C., Canada, in a small shop with only three employees.

A Powerful Vision

ORGANO is a global Network Marketing company on a mission to spread knowledge of Ganoderma to the entire world.

First Class Products

All around the world, people are waking up to the incredible taste and benefits of ORGANO premium gourmet beverages, nutraceuticals and personal care products.

TESTIMONIALS

Pdfndocument

20140311105202906

Give some love to three blog posts you’ve read and loved in the past week, and tell us why they’re worth reading.

If you want a complete support plan to proceed step by step
➽➽CLICK HERE WE GIVE FULL SUPPORT

 

Een gedachte over “HELP US

Give a good comment, write you up for the newsletter,Reblog one of my posts on your site and your site is listed in the Gravatar, click on the logo GRAVATAR below the site to see how. "Thanks Theo Herbots"

