indexlOVE2

Do not forget to translate ➽➽HERE ✔

De kogel door de Kerk

U zult wel gemerkt Hebben dat ik de naam

Theo Herbots international Christian community

Veranderd heb in

Theo Herbots Webloggers #bloghop1

“Waarom heb ik dit gedaan?”

 

Het begon te moeilijk te worden om een onderscheid te maken tussen christelijke Bloggers en andere, deze te herbloggen en op verschillende sites te plaatsen.

“Daarom”

Naar het voorbeeld van christelijke webloggers in Nederland (reglement iets aangepast) sta ik open voor “alle” Bloggers

“Hoe werkt het?”

  1. Maandelijks wordt er een nieuw thema gekozen door een gastblogger, deze maand en tot eind januari zal ik dat nog zijn.
  2. De gastblogger kiest een thema voor die maand, ik heb voor deze maand het thema LIEFDE gekozen.
  3. De Bloggers die hier willen aan meedoen, schrijven één of meerdere artikels rond dit thema, copiëren de permalink (deze vindt U onder de titel van uw Blog-bericht), plakken die in het antwoordformulier onder dit bericht (plaats website), geven een korte beschrijving en verzenden het.
  4. Ik (of de volgende gastblogger) breng deze berichten aan op de pagina Webloggers #bloghop1
  5. De blog die op het laatste van de maand het meeste likes heeft behaald, zal de volgende gastblogger worden en zal onderaan deze site worden vermeld, kiest een nieuw thema, en gaat op dezelfde manier te werk.
  6. Het kan zijn dat ik de volgende dagen nog wat aanpassingen aan deze werking aanbreng, al naargelang de medewerking

Met vriendelijke groet

Theo Herbots

Are you a sports fan? Tell us about fandom. If you’re not, tell us why not.

Bron: Fandom

2 gedachten over “Webloggers #bloghop1

Give a good comment, write you up for the newsletter,Reblog one of my posts on your site and your site is listed in the Gravatar, click on the logo GRAVATAR below the site to see how. "Thanks Theo Herbots"

