goestjes

Cuberdon & Macaron

Heb ik jullie al een vrolijk kerstfeest gewenst? Nee, dan wij deze -al ben ik wat laat- een ‘zalige hoogdag’. Hopelijk hebben jullie de hapjes en de kalkoen overleefd en kunnen jullie nu languit en met een overvolle maag in de zetel neerploffen. Alvorens je dit doet, trakteer ik je graag op de eindejaarsvraagjes van ons kerstkindje, Jozefien. Op de naam van haar blog ben ik stiekem jaloers. ‘Goestjes‘ , dat is wat ik letterlijk en figuurlijk krijg van haar mooie recepten en andere verhalen. Go Jozefien!

goestjes

Wij vallen meteen met de deur in huis J wat bezorgde jou het beste ‘foodorgasme’ in 2015 en waarom? In september ging ik met mijn vriend eten bij In de Wulf in Dranouter. Ik had enorm hoge verwachtingen omdat In De Wulf al héél lang op mijn wishlist stond. Deze verwachtingen werden gelukkig meer dan ingevuld! Pure keuken, prachtige lokale ingrediënten…

View original post 1.079 woorden meer

Give a good comment, write you up for the newsletter,Reblog one of my posts on your site and your site is listed in the Gravatar, click on the logo GRAVATAR below the site to see how. "Thanks Theo Herbots"

