Theo Herbots Presents # Bloghop3


Translate HERE

xxxxxxxxxxx

Het is een tijdje geleden dat ik nog aan deze Blog, waar ik het heb over mijn Geloof, gewerkt heb.
Ik heb ondertussen heel wat bijgeleerd omtrent het maken van Websites, heb vele templates uitgeprobeerd, maar uiteindelijk ben ik terug van weggeweest.
Er zullen de volgende dagen nog verbeteringen worden aangebracht, de reeds gepubliceerde berichten zullen worden aangepast en nog veel veel meer.
Het zou fijn zijn indien de Volgers van deze site, terug zoals in het verleden, gepaste reacties zouden willen geven, Likes en ratings op de berichten en pagina’s en delen met Familie Vrienden en Kennissen via de deelknoppen hier beneden.
Het zou eveneens fijn zijn indien U zich zou abonneren op de nieuwsbrief en U zou willen aansluiten op mijn verschillende Social-Media, vooral op Twitter en Facebook.
Met vriendelijke groet
Theo Herbots
#bloghop1
Aware

Give a good comment, write you up for the newsletter,Reblog one of my posts on your site and your site is listed in the Gravatar, click on the logo GRAVATAR below the site to see how. "Thanks Theo Herbots"